Sunday, July 10, 2011

~ Alhamdulillah.... Settel dah ~

11 Julai 2011 - tarikh keramat untuk aku & member2 aku yg berpraktikal kt PERKESO MiTC MELAKA... tarikh ni la penyelia kami nk mai... so, memang malam semalam smua pakat2 tidoq lambat nak settelkan buku log, slideshow ngn report... baru ar kelam kabut, dulu mula2 wat xtaw ja.. hahahaha

pagi tadi aku mai ngn muka penuh cuak & gelabah bewak... pastu pkui 9 td penyelia kami En Radzi call, dia kata on da way nk mai PERKESO.. Aha, mmg makin bertambah ar percentage cuak & nervous kami semua... smua pakat settelkan apa yg patut...

Jeng Jeng Jeng......

dia pn mai & kami semua pakat dok kt dlm bilik msyuarat tingkat 3.. memang smua muka pucat & gelisah xtentu hala... aku ni mcm sama ar, parkinson mai balik... hahaha..
group aku kena present dlu.. yg len2 tu wat kemudian sbb ada pa hal ntah...

group aku ialah Hafiz Ramly, Acim, Judin & aku sendiri, Jemik....
kami pn present ar sorang2, dh settel smua... penyelia kt PERKESO ni komen skit ar pasai kelewatan. tp ok ar, mmg silap kami pn mai lambat... yg len2 overall smua ok... pastu En Radzi tu lak sembang2 & komen kami... dia juz check buku log, terang skit psai report, tegur pasai kehadiran & yg len tu ok ja...

alhamdulillah...
syukur sgt2 dh settel... pasni nk siapkan report ja & antaq mggu depan...

p/s : presentation dh abih, skrang nk fokus utk p KL.. tgok LIVERPOOL..!!! :))

2 comments:

  1. aku x ready lagi...!!!!!
    lani aku juz fokus nk p KL 14 ngn 16hb ni....
    haha...

    ReplyDelete