Saturday, April 16, 2011

~ Study Week in Penang ~

16 April 2011
7.02 pm
alhamdulillah, aku selamat pulang ke Penang... 7 jam perjalanan dari Melaka mai Penang... aku bertolak dari Melaka pkui 12 tgah ari... hujan lebat dari Alor Gajah sampai ke Sungai Buloh... Keta lak leh tahan ar, xla byk sgt.... berenti rehat kt Restoran Jejantas Sg Buloh, R&R Tapah & R&R Bkt Gantang...... Syukur Alhamdulillah...., perjalanan ku selamat dari segala malapetaka yg tak diingini.... lega ati ni bila dpt tgok umahku yg tercinta & dpt berjumpa fmly tersayang... tambah2 pula, my little baby, Danish ada kt umah... hilang smua migrain, sakit2 pala & stress.... hehehe... tq byk2 pada mama & kakakku yg sudi naik bas dari penang pada jumaat mlm mai melaka semata2 utk temani aku drive balik ke penang.... love u so much...!!!

so, aku spend sminggu kt Penang... mcm2 yg nak wat... almaklom la, dh nama pn cuti kn... so, mood ceria la... tapi.... cuti2 gak tp study kena la gak... next week dh stat final exam...

okeyh, apa2 hal nnt aku akan cita kt hgpa smua k...

take care.. See ya...!!!

3 comments:

  1. untung la..... ade orang mai teman..
    heheh..
    ape2 pun wat lepak je kat uma takpayah study.keke

    ReplyDelete
  2. izmal : ala, blk ja la,,, bkn jauh mna pn.. hehe
    opah : depa xbg aku drive blk sorng2... isk, kna study gak... hehehe...

    ReplyDelete