Monday, April 4, 2011

~ Hari ini sangat happy ~

Isnin, 4 April 2011

Hari yg sangat mengembirakan hatiku... Banyak benda yang telah aku settelkan arini... Ni aku nk habaq kt hgpa smua perkara2 yg berjaya aku settel pada 4 April 2011.. Hehehehehe...

1) Tukaq minyak itam ngn oil filter
2) Cuci kereta sampai bersih di kedai cuci kereta
3) Isi minyak kereta separuh full
4) Beli ayaq mineral utk someone yang amat memerlukannya
5) Siapkan cover page & hantaq report Technical Communication
6) Bawak kawan aku dapatkan ubat di Klinik UTeM
7) Bawak kawan aku p UTeM untuk print & hantaq report Technical Communication
8) Beli baju kemeja untuk praktikal
9) Celebrate besday pakwe kawan aku
10) Dapat meng'happy'kan kwn2 aku yg tersyg

Syukur Alhamdulillah... Allah telah memberi aku kesihatan yang baik serta mengizinkan aku untuk settelkan perkara2 berikut dalam masa 1 hari... Aku bersyukur sgt2...

3 comments:

  1. hahaha..byk2 perkara dapat di setel kan...

    jangan bebai na jemikk.. :P

    ReplyDelete
  2. izmal - mmg syok..!! hehe
    opah - xbebai.. smlm aku mmg hepi sgt2....

    ReplyDelete