Tuesday, April 5, 2011

~ Hanya Dia ~


Dalam hatiku ini, hanya ada seorang insan
Dalam hidupku ini, hanya ada seorang gadis
Dalam anganku, hanya si dia yang sering muncul

Yang amat aku sayangi
Yang amat aku rindui
Yang amat aku cintai
Yang ingin ku jadikan penyeri hidupku

Tak pernah jemu melayan karenahnya
Tak pernah berkecil hati walaupun dimarahinya
Tak pernah merungut pabila dia meminta pertolongan
Tak pernah jemu menolong & membantunya selagi termampu
Tak peduli apa yang diperkatakan orang lain tentang dirinya

Takkan aku permainkan dia
Takkan aku sakiti hatinya
Takkan aku lakukan sesuatu yang membuatnya menitis air mata
Kerana aku amat menyintai dirinya


Demi Allah, I love her so much..........

8 comments:

  1. ehem2...perrghh ayat jiwang heheheh...
    bertuah btul owg 2....

    ReplyDelete
  2. hehehe...
    mmg dia sgt bertuah...
    she's so special.....

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete