Saturday, April 2, 2011

~ Going back to Melaka~

Ahad, 3 April 2011...
Tiba la masa utk balik melaka setelah 3 hari setengah aku ada kt Penang.... Hepi sungguh bila dapat jumpa fmly tersyg... Mcm2 aktiviti aku wat.. P kenduri ngn nenek aku, layan anak sedara aku, p jalan2 bersama fmly aku & mcm2 lg la... Rasa berat ati nk blk melaka tp nk wat mcm na kn... tnggungjwb aku sbg student so terpaksa la berkorban... :(

Insya allah, study week nnt aku blk Penang ngn keta kesayangan aku...

So, aku akan bertolak blk Penang ngn 3 org kwn aku : Hakimi, Amir & Ali.. Kami dijangka bertolak pkui 8.30 pg.. so, doa2kn la kami selamat dlm perjalanan kami tu... Semoga perjalanan kami diberkati Allah dan dijauhkan dari sebarang malapetaka....

Ok la, ni ja dlu cebisan aku utk arini.. Nnt aku dh blk melaka, insya allah aku akan cita mcm2 lg.. Take care... Assalamualaikum........

No comments:

Post a Comment