Friday, February 11, 2011

~ Dia ~

Dia... yang muncul dalam hatiku
Dia... yang menyenangkan diriku pabila kami bersama
Dia... yang membuatkan diriku senyum semula
Dia... yang berjaya mencuit hatiku dengan tawa manjanya
Dia... yang sering ku teringat dan sering ku rindu walau di mana jua berada
Dia... yang amat ku sayangi dan amat ku cintai...
Dia... yang ingin ku miliki dan ingin ku jadikan teman hidupku selama-lamanya

namun......

adakah Dia juga merasai apa yang aku rasa??
adakah Dia juga ingat pada diriku???
adakah Dia gembira pabila kami bersama??
dan.. adakah Dia juga menyayangi aku???????????????

walau apa pun terjadi...

aku sentiasa ingat dan merinduinya
aku doakan agar Dia sentiasa ceria dalam hidupnya
aku doakan agar Dia dijauhi dari sebarang kecelakaan
dan aku doakan agar Dia mendapat kebahagiaan yang sepatutnya

ikhlas dari aku... I LOVE HER SO MUCH.....

No comments:

Post a Comment