Friday, April 10, 2009

Petang yg Sejuk..

ujan turun berderai2.. sejak pkul 1.30 td..
lpas solat jumaat, smua jemaah t'pksa tggu kt koridor masjid..
depa xleh nk balik ke umah sbb ujan t'lalu lebat tp ada gak la beberapa org yg redah je ujan 2.. (mybe dia nk cepat kot)
tp td, ada la sorng pakcik 2, t'glincir kt msjid.. mgkin lntai licin kot.. sian dia, nsib bek x patah tulang ke apa ke...
dkat pkul 3 bru aku lek, masa tu ujan dh reda skit..

air di semua longkang & parit di sekitar Taman Bertam ni meningkat..
cuaca amat sejuk..
aku semakin boring..
kalu ikutkan ati aku nk p jln2 ngn acrobatter tp sbb ujan, t'pksa la tunda..
ooh, sblum tu lupa nk gtau, acrobatter tu ialah nama moto kesayangan aku.. hehehe..
bapak aku kena p skolah dia, ada urusan pejabat.. sian kt dia, b'tgkus lumus nk sara family aku..
mak ngn nenek aku lak dok rehat..
aku mmg borink, xtau nk wat ap..
nsib bek dmam aku dh ok skit..

No comments:

Post a Comment