Wednesday, April 15, 2009

Pameran kat Dewan Milenium

salam..
ari ni nk crita skit psl tgah hari td..

aku, arip, atai, pali, matyan, nafis ngn zaim p la dwan milenium, ada pameran MARA.
jnji smlm pkul 9 pg tp akibat ujan & aku lak tdo, kmi p pkul 12..
arip, atai ngn pali mai amik aku kt umah.. cian kt depa sbb kna tggu aku siap.. thanx guys

pas 2 kmi pn p la dwan milenium, rmai org kt situ..
budak2 skolah menengah pn ada...
skolah eshad, skolah kadir, skolah bdawi & byk lah..
byk gak pameran kt situ. ipts ngn ipta..
byk la org p isi borang, p lepak2, p usha2 & mcm2 lagi la..
ada yg dpt beg, dpt key chain, dpt pen, dpt lencana & mcm2 la..
besa r, nk promote ipt..
aku dpt pen ja, tnsion giler..
beg pnya la bnyak tp xbg pn.. kdekut piang...!!
dh dkat stgah jam kmi tawaf kat situ, aku, pali, atai ngn arip pn blah..
nafis ngn zaim & matyan blah awal drpd kmi..
lgpn perut berasa lapar... hehehe..

kmi pn singgah la kedai mamak shahul hamid@starbuck bertam... hahahahaha
aku blnja depa teh tarik, mkn sndiri byar la..
pas mkn, kmi pn cao..
ok la, smpai di sini aku crita..
bsok aku smbung lagi k..
adios....
salam....

No comments:

Post a Comment